Rouwregister

Steunbetuigingen kunnen hieronder geplaatst worden.

Reactie plaatsen

Reacties

cynthia
een uur geleden

oprechte deelneming
leyn cynthia
maaalderijstraat 12
8650 merkem

Neefs Dirk
4 uur geleden

Innige deelneming,
Veel sterke voor Celien en de familie.
Dirk.

Jessica Peeters
5 uur geleden

Wij wensen jullie heel veel sterkte bij het verlies van Margriet . Ik heb de dienst via livestream kunnen volgen en het was een heel warm en mooi afscheid met pakkende getuigenissen. Celien , wat ben je ontzettend sterk , ik kreeg kippevel van jou prachtug eerbetoon voor je mama . Bewaar de mooie herinneringen in jullie ❤️ Zou ik een bidprentje mogen ontvangen zo kan ik haar altijd herinneren als een heel mooi mens . Veel liefs ,Jessica

David Vansimpsen
5 uur geleden

Het voelde alsof ik je kende ook al heb ik je nooit ontmoet. Als tiener die in de kast zat luisterde ik vaak naar "Een vriend" op een CD van jou. Ik denk dat je ontelbaar veel mensen een warm gevoel gaf, door je muziek, je spontaniteit en je lach.
Vlaanderen verliest een icoon, en vooral een mooi mens.
Veel sterkte aan alle nabestaanden en in het bijzonder aan Celien die zo'n mooi eerbetoon bracht aan haar lieve mama.
Rust zacht Margrietje.

frank moens
6 uur geleden

Onze oprechte deelneming met het verlies van Margriet
Graag een beeldje aub

Björn Claessens
6 uur geleden

Rust zacht Margriet..Een wondervol mens met een gouden hart zoals jij wordt nooit vergeten.Veel sterkte aan familie en vrienden.Koester de mooie herrinneringen..Margriet zal voor altijd in onze harten verder leven

Margo Van Vossel
7 uur geleden

R.I.P Magrietje ... ik ga u missen .
Heel veel sterkte Celien ,
Sterkte aan de man van je mama, familie vrienden en kennissen

Debuck Suzy
7 uur geleden

Voor celien.... wat een straffe dame ben jij....zo n prachtige afscheidsviering voor je fantastische mama.... je hield je zo sterk zoals mama het gewild hebt, ook nu is ze zo trots op jou, waar ze ook is, maar heel dicht bij jou .....
Woorden schieten tekort ,om je te steunen, maar heel veel moed wensen we jou om dit gemis te dragen....ook voor je papa alle moed en kracht.
We zullen haar missen, maar voor jou nog veel meer.....
Maar vlieg ook maar mama zal je vleugels geven ...
Een warme steunknuffel xxx

Mahieu tony
8 uur geleden

Onze oprechte deelneming aan het verlies van zo een prachtig mens.

Mahieu Tony
Van Belle Christa

Ben
8 uur geleden

onze oprechte condoleances aan alle nabestaanden. van Magriet
wat een mooi en waardig afscheidt.
Magriet een inspirerende vrouw.
die nooit vergeten wordt.

Evy
8 uur geleden

Mooie dienst, ik kreeg een krop in mijn keel Celien toen ik je hoorde praten. Heel veel sterkte, koester de mooie momenten die jullie hadden. ❤️

Velghe Evy
Noorderlaan 74
8790 Waregem

Els Hertegonne
8 uur geleden

Lieve Margriet ,

Ik was er niet Goed van toen Ik de Email met
enkel de titel van Jouw Overlijden las.
Ik dacht even dat Ik niet goed gezien had.
Jij bent een Eeuwige .... Echte Vriend ook al
Kende Jij Mij Niet.
Eeuwig blijf Jij Lekker in Mijn Hart en Ziel Hangen.
Een Super Grote Dame met een Super Groot
Hart en Ziel voor Geliefden en .... ? .....
Je Hoeft Niet Meer te Lijden. Jouw Geliefde Celien
en Frank hoeven ook Niet Meer Samen met Jou
te Lijden want ze hoeven Niet Meer te
zien Hoe Jij Leed in dit Aardse Leven.

Lieve Celien en Frank ,

Tranen lopen over Jullie Wangen van Gemis
en Verdriet.
Tranen lopen over Jullie Wangen bij Elke
Herinnering aan Jullie Geliefde Margriet
als Mama en Echtgenote en .... bij Elke
Familiegelegenheid.
Haar Beroemde Super Beroemde Lach en
Gezang op TV , Optredens , Praatprogramma 's
......
Een Stem zoals haar Lach , Altijd Herkenbaar.
Een Feest voor Iedereen die Jou in Hun Leven
mocht Ontmoeten Persoonlijk of
via Media Denk Ik.

Lieve Celien , Frank en ….. ,
Jullie Margriet zal Nu Eeuwig als Jullie
Beschermengel Waken.
Eeuwig Jullie Hart en Ziel Verwarmen.
Mijn Innige Deelneming en Heel Veel Liefs.

Lieve Margriet ,

Tot Ziens Allerliefste Hart en Zielenvriendin.

cindy breyne
8 uur geleden

Ik kan alleen maar zeggen dat ik enorme bewondering had voor Margriet! Ze was gewoon een mens van het volk. Niks uit de hoogte,niks zich meer voelen als een ander. Ze was /is nog steeds uniek. Haar overlijden kwam als een shock binnen,nooit bij stilgestaan dat zo'n uitzonderlijke ,emotionele vrouw kon weggenomen worden. Ik mis haar,wij missen haar! Veel liefs Celine,je mama was een vrouw met een "Hart van koekebrood". Liefs ,cindy

Yoran
8 uur geleden

Beste celien en familie
Ik wens jullie veel sterkte bij dit grote verlies, ookal Ben ik nog maar 17 ik was fan van margriet hermans haar liedjes zijn zo mooi, ik zal aan haar blijven denken,
Celien, je ik Ben er zeker van: je mama is trots op je.
Veel sterkte

Francis Lybeer
8 uur geleden

Onze oprechte deelneming bij het overlijden van lieve Margriet. We zullen haar heel erg missen! Het was een goeie zangeres, presentatrice, gast in allerlei programma's en nog zo veel meer. Haar lach was aanstekelijk. We bewaren enkel goeie herinneringen aan haar.

Bart Van den Brande
8 uur geleden

Wat is het jammer dat deze sterke, verstandige en oprechte vrouw niet nog enkele jaren de kans kreeg om met haar warmte, humor en aanstekelijke glimlach zoveel mensen gelukkig te maken. Margriet was iemand die zichzelf bleef, rechtuit sprak en generaties wist te raken met haar talent en persoonlijkheid.

Niet alleen Vlaanderen verliest een geliefde artieste, maar ook een prachtig mens met een groot hart. Haar optimisme, levenslust en authenticiteit maakten haar uniek.

Margriet zal nooit vergeten worden. Haar muziek, haar televisieoptredens en vooral de mooie herinneringen die ze naliet, zullen blijven voortleven in de harten van velen.

Rust zacht, Margriet. Bedankt voor alle glimlachen die je ons hebt geschonken. Je was en blijft een legende van de Vlaamse showbizz.

Van Wilder Marleen
8 uur geleden

Wij wensen jullie heel veel sterkte bij het verlies van Margriet . Ik heb de dienst via livestream kunnen volgen en het was een heel warm en mooi afscheid met pakkende getuigenissen. Celien , wat ben je ontzettend sterk , ik kreeg kippevel van jou prachtug eerbetoon voor je mama . Bewaar de mooie herinneringen in jullie ❤️ Zou ik een bidprentje mogen ontvangen zo kan ik haar altijd herinneren als een heel mooi mens . Veel liefs , Marleen en kinderen

Peggy Boyen
8 uur geleden

Innige deelneming en veel sterkte aan de ganse familie, vrienden en kennissen van Margriet.
Ik zelf heb het geluk gehad je 1 x te ontmoeten en dat was de dag nadat je de zomerhit van Radio 2 had gewonnen , je was aan het uit checken in je hotel en opeens draaide je om , ik vroeg je toen voor een foto en dat was voor jou oke. Maar de woorden die je toen zei als je de foto zag vergeet ik niet meer.
' ooch zie met mijn strooien hoedje op " en dan die grote glimlach van jou . Een moment dat ik nooit nog zal vergeten .
Margriet het ga je goed hierboven, laat ze nu daar maar genieten van jouw muziek.

moons Sandra
9 uur geleden

Heel veelsterkte in deze moeilijke periode. Een orachtige vrouw is gheen gegaan. Ze zal zeker gemist worden. Celien dikke knuffel.

Sandra Moons
Zeelaan 64 bus 0001
8400 Oostende

Rolanda De langhe
9 uur geleden

Lieve Céline
Jou mama was een Grote DAME met een gouden hart.
Wij hebben een optreden bijgewoond in Sleidinge (de stroming) van jullie samen
Dit heeft nog een sterkerke indruk op mij nagelaten van wie jullie waren samen.

Veel sterkte,
Rolanda

Van de vijver Heidi
9 uur geleden

Veel sterkte met dit dierbaar verlies waar iedereen van houde onze Icoon voor altijd in ons hart 😢😢🙏🫶💫

Marin Sandra
9 uur geleden

voorbeeld voor velen , gewoon Margriet, mijn operatie bij dezelfde chirurg, waarschijnlijk dezelfde reden

De Vulder Peggy
9 uur geleden

Lieve Celien en familie, veel sterkte in deze moeilijke periode. Je mama was zo een sterke en lieve dame. Ik weet dat ze vandaag zo trots zou geweest zijn op jou. De uitvaart heeft mij zo aangegrepen. Koester de mooie herinneringen aan haar.

Kathleen Vanlaar
9 uur geleden

Veel moed en kracht voor nu en later...bij het verlies van een fantastische moeder, partner, vriend enz... Celine respect, echt waar. Uw mama zal altijd bij u zijn...wat in je hart zit raak je nooit kwijt. Lieve groet Kathleen

Coomans Angelica
9 uur geleden

Veel sterkte,een mooie ster dichtbij,Celien veen moed

De Graef Rita
9 uur geleden

Lieve Celien en Frank, bij deze wens ik jullie heel veel sterkte toe, ben ook juist men moeder verloren, maar jullie worden zeker door vele fans en vrienden van je mama/vrouw ondersteund, ze was echt een lachwekkende vrouw, ze kon iedereen opfleuren, had ook graag gebidsprentje van haar. Met dank, R.i.p Magriet 🕯️🙏🕯️🌈

Nadia callebaut
9 uur geleden

Mijn enorme medeleven celine voor jou voor jou papa en familie...
De dienst was ongelooflijk maar jou tekst deed me rillen en wenen...
Je bent zoals je mama een prachtmens,ze zal gemist worden...sterkte 🖤

Annik Van Ginderdeuren
9 uur geleden

Beste familie
Met pijn in t hart hoorde ik dat Margriet er nu niet meer is.
Zij en Celien speelden al een paar keer een belangrijke rol bij belangrijke gebeurtenissen. Bij ons huwelijk lieten wij het lied ' een vriend' spelen en met de uitvaart van mijn mama speelde het lied ' dezelfde boom'. Voor ons zal ze altijd blijven zingen in ons hart.
Voor jullie allen, veel sterkte. Dat de mooie herinneringen troost mogen brengen.

Plettner fabien
9 uur geleden

Goede avond
Sorry dat te vragen kan ik het kaartje van Margriet ook hebben voor thuis te zetten aub kan je me iets laten weten aub als het kan wil me adres geven als het kan
Dank u

Lieven en liliane lannoo Debosschere
9 uur geleden

Veel sterkte voor de hele familie bij een groot verlies van een super vrouw !

Stephanie Deschepper
9 uur geleden

Veel sterkte in deze moeilijke tijd!
Uw mama was een pracht van een vrouw!
Een toonbeeld, een voorbeeld voor hoe het zou moeten zijn..
Zo jammer,zo vlug...
Maar ze heeft ons veel nagelaten..
Voor mij iemand waar ik steeds heb naar opgekeken en zal blijven aan denken...

Nancy Callewaert
9 uur geleden

Heel veel sterkte bij dit groot verlies ❤️‍🩹😢😢🌹

Ingrid
10 uur geleden

Margriet een grootse dame in eenvoud met een hart van goud. Jouw lach zullen we nooit vergeten. Rust zacht.

Bart
10 uur geleden

Lieve Margriet,
voor altijd zullen we jouw herinneren, al is het lachen ons nu allen even ontgaan, je warmte zal als een warm deken over vlaanderen en ver daarbuiten over ons blijven

dankje voor alles

Jurgen
10 uur geleden

Heel veel sterkte met dit grote verlies. X

Ilse steensels
10 uur geleden

Celien, ik wens je heel veel sterkte met het overlijden van je geliefde mama . Het was een prachtvrouw en heb altijd graag naar haar
Liedjes geluisterd . Veel troost en kracht gewenst in de komende periode 💜

Cathérine Vandoorne
10 uur geleden

Lieve Celien, Lieve Frank... Ik heb zoveel nagedacht bij dit afscheid van Margriet. Zoveel is door me heengegaan, zoveel emoties, zoveel gevoel...Ik heb Margriet leren kennen zo'n goede 35 jaar geleden bij Radio 2 en in die 35 jaar lang kwamen we mekaar geregeld tegen. Altijd even hartelijk. Altijd met evenveel aandacht. We presenteerden occasioneel samen enkele programma's: het viel me op hoe rustig zij was, in vergelijking met mezelf. Ze straalde professionaliteit uit: zo had ze ook altijd een onberispelijke uitspraak, ze was een vakvrouw met een heel erg mooie stem (een stem die jij trouwens geërfd hebt Celien). Margriet is niet de makkelijkste vrouw die ik ben tegengekomen in showbizland. Ze wist wat ze wilde, ze was vastberaden en ging ervoor. Ze zat vol wilskracht en met die wilskracht en al haar talent, haar totale ingesteldheid, heeft ze haar dromen en haar engagement kunnen waarmaken. Je hebt het ongetwijfeld gevoeld: ze heeft de gevoelige snaar geraakt van tienduizenden mensen. Ik hoop dat ze dat tijdens haar leven ook heeft beseft. Ik Ik wens jullie heel veel troost. Margriet zal heel dicht bij jullie blijven, dat weet ik zeker. Celien, ze leeft verder in jou. Ik herken zoveel van haar in jou. Als je het moeilijk hebt, weet dan dat Margriet ergens bij je is. Jullie band is niet stuk te krijgen. Ook niet door een afschuwelijke ziekte, ook niet omdat ze fysiek er niet meer is. Celien, Frank, ik hoop dat jullie bij mekaar, bij vrienden en familie heel veel troost vinden... We gaan Margriet niet vergeten. Heel veel liefs, Cathérine Vandoorne xxx

ingrid vanhulle
10 uur geleden

Veel sterkte Celien en Frank,
Margriet,we gaan haar missen
Ingrid Vanhulle
Hogeweg 407
8200 Brugge

Vanja Claessen
10 uur geleden

Lieve Margriet, heb net de reportage gezien op VRT Max. Wat ben ik onder de indruk. Jouw woorden, visie. Die Kempische nonchalance. Toast to the host zalig… Uw clevere uitspraken, durf, lach en onbezonnenheid. Liedjes ontdekt die in playlist gezet worden. U was en bent een grande dame. Respect en blij jou nog beter zo te leren kennen. Dikke knuf voor Celien en Frank en iedereen die haar graag zag ❤️

HufkensLiliane
10 uur geleden

Mijn innige deelneming bij het overlijden van een echtgenote en mama voor een heel lieve en joviale vrouw

Jasmien De Bock
10 uur geleden

Lieve Margriet
Veel te vroeg heengaan.
Veel sterkte Celien en Frank met dit grote verlies van een pracht persoon.

Jouw lach blijft,
in ons hart gegrift,
een blijvend teken,
van jouw bestaan Margriet
Slaapzacht mooie ster 💖

Els Van den eynde
10 uur geleden

Lieve Celine en Frank.
Diep getroffen door het overlijden van Margriet. Een warme mooie persoon met een hart op de juiste plaats. Eerlijk en steeds bereid andere te helpen. Ik wens jullie veel sterkte en draag alle mooie herinneringen met beide handen mee. Lieve knuffels .

Van Langenhove Kathleen
10 uur geleden

Lieve Celien, echtgenoot Frank
Mijn oprechte deelneming bij het overlijden van je lieve mama, echtgenote.
Veel te vroeg en onverwachts , wat niemand zag aankomen. Koester de mooie herinneringen om dit verdriet en gemis een plaats te geven ❤️ Margriet zal altijd en overal aanwezig zijn, in het kleinste tekentje, lichtpuntje. Met een bulderlach en een traan dat zou ze willen...veel sterkte nog voor de komende tijd voor iedereen die Margriet lief had. Dikke knuffel 🫂🌹🕯️❤️

Van Langenhove Kathleen
Klokke Roelandlaan 10
9112 Sinaai Waas

Nele De Waepenaere
10 uur geleden

Ik ben aangedaan door dit verlies.
Ik kende haar niet eens persoonlijk.
Maar ik keek enorm naar haar op.

Ik mis haar echt enorm !
Hoe hard zullen jullie, als familie, dochter en partner haar dan wel niet missen ?...

Heel veel warmte, liefde en zonnestralen stuur ik jullie richting uit !

Hele warme knuffels !
Nele

Eddy Stroobants
10 uur geleden

Innige deelneming en veel sterkte in deze droevige dagen.
Eddy Stroobants
Veerlestraat 34
3201 Langdorp

Pierrette Kesteloot
11 uur geleden

Onze oprechte deelneming. Heel veel sterkte en dat alle mooie woorden van troost een bron van kracht mogen zijn.
Margriet blijft voor altijd in ons hart.

Dominique Herbots
11 uur geleden

Lieve Celien en Frank,
Veel sterkte en moed bij dit droevige afscheid. Ik werd mama van een zoon op dezelfde dag (29/01/1993) dat Margriet jouw mama werd. Ik studeerde ook regentaat frans-geschiedenis. Net als zoveel andere mensen in Vlaanderen, had ik een grote bewondering voor deze prachtdame met het gouden hart. Moge jullie veel troost en steun bij elkaar vinden. Een ding weet ik zeker: Margriet zal altijd over jullie waken. Heel veel liefs, Dominique

Indien mogelijk zou ik graag een rouwkaartje ontvangen. Dominique Herbots, Sint- Truidensesteenweg 48, 3440 Zoutleeuw

De Bie -Huyghe
11 uur geleden

Heel veel sterkte voor het verlies van een knappe madame! MARGRIET een staande ovatie was voor jou niet genoeg! We zullen haar missen!

Ann Lievens
11 uur geleden

Lieve Margriet,
Wat zal de wereld jou missen. Je was en blijft een medicijn tegen verzuring en pijn...
Ik wens ieder die jou nu moet missen... een Margriet!

Ann Van raemdonck
11 uur geleden

Veel sterkte celien en frank wat zal ze gemist worden wat een fantastische vrouw ik ben dan ook fier dat ik haar persoonlijk heb ontmoet en een prachtige foto als herinnering heb van haar optreden in haasdonk .ze leeft verder in jou celien 😘💕moesten er bidprentjes verstuurd worden hoor ik het graag